Make it easy to remember your company name

 ایک کمپنی کا نام کاروبار میں ہونے والی شناخت ہے۔ یہ ایک ایسا برانڈ ہے جب تک کاروبار جاری رہے گا۔ کمپنی کا نام منتخب کرنا کافی مشکل ہے۔ کیون...

 ایک کمپنی کا نام کاروبار میں ہونے والی شناخت ہے۔ یہ ایک ایسا برانڈ ہے جب تک کاروبار جاری رہے گا۔

کمپنی کا نام منتخب کرنا کافی مشکل ہے۔ کیونکہ آپ کو ایسا نام منتخب کرنا ہوگا جو یاد رکھنے کے لئے دلکش اور آسان ہو۔ یہ ، تاکہ مؤکلین یا رہائشی آسانی سے کمپنی کا نام ڈھونڈ سکیں جب انہیں آپ کی کمپنی کے ذریعہ تیار کردہ خدمات یا مصنوعات کی ضرورت ہو۔


آپ کی کمپنی کا نام یاد رکھنا آسان بنانے کے لئے یہ ایک رہنما ہے:

1. واقف

نام کی لسانی خصوصیات کے مقابلے میں ایک پہچان جانے والا نام کسی برانڈ نام کی یاد آوری کی طاقت میں اس سے بھی زیادہ بڑا کردار ادا کرتا ہے۔

2. تکرار

کمپنی کے نام کو زیادہ پہچاننے کا سب سے موثر طریقہ Iteration ہے۔ مثال کے طور پر ، اے ٹی اینڈ ٹی اشتہار پر سب سے زیادہ خرچ کرنے والا ہے ، سال کے سال ، اس نام کا استعمال کرتے ہوئے جو اس کے برانڈ نام کو دہراتا ہے۔

3. نظمیں

تالابی نام یادداشت میں مدد کرتے ہیں۔ اگرچہ متعدد نمونوں میں شاعری عام ہے ، لیکن یہ تکنیک ایسے برانڈوں کے ساتھ عام ہے جو براہ راست کسٹمر سے وابستہ ہیں۔

4. غیر معمولی ہجے

ریسرچ کی وضاحت کرتی ہے کہ غیر معمولی ہجے نام کو زیادہ متاثر کن بنا سکتا ہے۔ نظموں میں مل کر غیر معمولی ہجوں سے مصنوع کی یادداشت کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ ہجری کا یہ غیر معمولی رجحان 20 ویں صدی کے وسط میں عام تھا اور خاص طور پر آن لائن پھر سے عام ہوتا جارہا ہے۔ مثال کے طور پر ، کرافٹ ، کرسپی کریم۔

5. اونومیٹوپویا

یہ سادہ الہام کے لئے بڑے الفاظ ہیں۔ اس نے متعدد الفاظ سنے جس کی وہ نمائندگی کرتا تھا: جپریٹ ، کیمریسک ، پاپ ، ٹویٹر۔ کچھ برانڈز اس ٹول کا استعمال کرتے ہیں ، جیسے زپ کار پر زپ۔ اس کی وجہ سے یہ آواز آسان اور تیز تر استعمال میں آتی ہے۔

6. ابتدائی طور پر بلند آواز

مطالعے کے مطالعے کی تحقیق کے مطابق ، ایسے الفاظ جن کی شروعات سخت تلفظ (t، k، p، d، g، v) سے ہوتی ہے ان الفاظ کے مقابلے میں یاد رکھنا آسان ہوتا ہے جو ہموار آواز یا تلفظ کے ساتھ شروع ہوتے ہیں۔ انہیں مضبوط دیکھا جاتا ہے۔ درحقیقت ، حالیہ تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ ضرب المثل کا استعمال اور ان کی تقرری کسی برانڈ کی صنف تفہیم کو بدل سکتی ہے۔

7. الفاظ کھیلنا

لفظی ڈرامے ایسے نام ہیں جو اس ثبوت سے جھوٹ بولتے ہیں کہ کچھ الفاظ ایک جیسے ہی لگتے ہیں لیکن اس کے معنی مختلف ہیں۔ مثال کے طور پر فرض کریں Wok اس طرح سے.

8. ایک ہی نام برانڈ

لگتا ہے کہ کچھ نام کسی صنعت میں کچھ دوسرے ناموں کے مطابق لگتے ہیں۔ اس طرح کے کچھ نام زیادہ یادگار ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، 1998 کے مارکیٹنگ جرنل کے مضمون میں ، "اشتہاری واپسی پر برانڈ نام کے مشوروں کے اثرات" میں ، کئی مصنفین نے تسلیم کیا ہے کہ "امیوریم ٹیلی ویژن" کے مقابلے میں "پکچرپریکٹ ٹیلی ویژن" نام زیادہ یادگار تھا۔ امیوریم کے مقابلے میں پکچر پرفیکٹ کسی ٹی وی برانڈ نام کی طرح لگتا ہے ، لہذا صارفین کی خواہشات کو پورا کرنا مثبت ہوسکتا ہے۔

ذیل میں پانچ اقدامات ہیں جو چھوٹے کاروباری مؤثر طریقے سے نئے حربوں کی طرف بڑھ سکتے ہیں جو لچک اور طویل مدتی ترقی کو برقرار رکھتے ہیں۔

1. ای کامرس اور آن لائن مارکیٹنگ میں سرمایہ کاری کریں

طاعون سے دوچار کچھ کاروباری مالکان جو آج کے پریشان کن دور سے بچ چکے ہیں وہ اس ٹیکنالوجی کو ابتدائی طور پر اپنانے والے ہیں۔ ممکنہ طور پر ان کے پاس پہلے سے ہی ایک ای کامرس سائٹ موجود ہے جہاں وفادار صارفین آن لائن خریداری کرسکتے ہیں۔

2. نئے وفادار صارفین کو راغب کرنے کے لئے جدید اقدامات تیار کریں

وہ ریستوراں جو ابھی بھی وباء کے دوران ہی کاروبار شروع کر رہے ہیں آن لائن آرڈر کی پیش کش کرتے ہیں ، لے جاو اور زیادہ سستی قیمتوں پر اختیارات اور مینو کے ذریعہ چلاو۔ بہت سارے پرچون اسٹوروں نے ای کامرس ویب سائٹ سے لیس ، شاپفی اور ای بے اکاؤنٹس شامل کیے۔

3. سپلائی چین کے مسائل اور انوینٹری کے خطرہ کے ل Prep تیار کریں

کاروباری اداروں اور صارفین کے وقفے وقفے سے جو عام پریشانی پیش آتی ہے ان میں سے ایک مصنوعات کی کمی ہے۔ موجودہ انوینٹری سرچ میکانزم میں سرمایہ کاری کاروباریوں کو مصنوعات کی دستیابی پر نظر رکھنے اور اختیارات تیار کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔

You Might Also Like

0 Comments

We love comments! We appreciate your queries but to protect from being spammed, all comments will be moderated by our human moderators. Read our full comment policy.